Opcje ankiety Wczytaj niedokończoną ankietę Przełóż na później domyślny Uwaga: uruchamianie JavaScript jest wyłączone w przeglądarce lub dla tej strony. Może to uniemożliwić udzielenie odpowiedzi na niektóre pytania tej ankiety. Proszę sprawdzić ustawienia swojej przeglądarki. Rejestracja na seminarium Prowadzący: Prof. Steven DurningF. Edward Hébert School of Medicine, "America's Medical School"Uniformed Services University of the Health Sciences, Bethesda, MD, USA Termin: 7.listopada 2024 (czwartek), 15:00 Miejsce: Nowa Siedziba Szpitala Uniwersyteckiego, ul. Jakubowskiego 2Sala seminaryjna: Klinika Chorób Wewnętrznych i GeriatriiBudynek I, piętro 5. Tytuł: Teaching and Assessing Clinical Reasoning in the Wild: Lessons from the Literature Streszczenie: In this highly interactive workshop, participants will review four lessons learned from the literature on teaching clinical reasoning with an emphasis on practical strategies for instruction in clinical settings. Next, a three step approach for choosing assessments for clinical reasoning will be described to include a discussion of multiple clinical reasoning assessment methods again with an emphasis on clinical situations. Język: angielski Rejestracja on-line na seminarium została zakończona. W przypadku pytań dotyczących seminarium proszę o kontakt email: andrzej.kononowicz@uj.edu.pl. Imię i nazwisko E-mail Dodatkowe informacje Proszę wybrać jedną z następujących odpowiedzi Potwierdzam zapoznanie się z informacją Wyślij Wczytaj niedokończoną ankietę Przełóż na później Zakończ i usuń odpowiedzi Zakończ i usuń odpowiedzi Proszę potwierdzić zamiar usunięcia swoich odpowiedzi.